Önskelista!

Jag fyller snart år. Förutom det vanliga, så som
  • jorden-runt-resa
  • en miljon svenska kronor (eller va fan - valfri valuta går bra) (det är inte så att jag skulle säga nej tack till till exempel en miljon pund eller uzbekiska... pengar?)
  • samt gula träskor från Swedish hasbeens, pris mellan 1700:- och hundratjugotusen

- vilket är saker jag aldrig får även om jag har varit en aldrig så god och mild flickvän - så önskar jag mig istället:

1. Gul ljusstake.

 

 

Den här verkar ha försvunnit ur alla sortiment, jag hittar den ingenstans. Därför:

Öppet Meddelande Till Niklas:

Om du får tag i  och köper den till min födelsedag lovar jag att ligga med dig varje dag i en månad.

Eller, en vecka. Varje dag i en vecka säger vi. Jag vill inte få skavsår i underredet och tvingas sjukskriva mig och sånt när jag är ny på arbetsplatsen. Jag vill inte bli pratad om som den nya som låg så mycket att hon blev sjukskriven av Försäkringskassan. 

Fast... varje kväll i en vecka är också mycket. Jag bestämmer en gång i veckan! I en hel vecka. Sen får vi se lite. Så: om jag får denna så får du ligga. Minst en gång.

2. Babushkig Jesusfamilj.

 Finns här http://www.bluebox.se/
 
3. Helg på valfritt spahotell.
 

Seså - spring och köp! Förra året sa jag att jag skulle göra slut om jag inte fick en morgonrock. Jag fick en morgonrock. I år säger jag såhär: Jag kommer inte göra slut om jag inte får sakerna på önskelistan - MEN DET KOMMER BLI SJUKT DÅLIG STÄMNING! HÖR DU DET, NIKLAS?

 



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill ha typ allt från bluebox!

2014-10-02 @ 19:48:48
URL: http://elinastridlonn.blogg.se
Postat av: ulla falk

Jag tyckte jag såg en sådan ljusstake i Västervik i affären som ligger över Hemtex

2014-10-08 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: